Algemene voorwaarden
Bestelling en Betalen
Bestelling
Kort na je bestelling via onze website Eva ontvang je van ons een bevestigingsmail. We sturen ook een e-mail wanneer we je post verzenden. In deze e-mail ontvang je een tracking code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen.
Betalen
De producten van Eva kunt u betalen met IDEAL. U wordt via de website automatisch doorgeleid. Uw product wordt gezonden nadat wij de betaling hebben ontvangen. Vermeld duidelijk bij u bestelling uw factuuradres op het formulier via onze website.
Wanneer we een product niet kunnen leveren dan is dit op de website vermeld.
Geen bevestiging ontvangen
Het kan zijn dat de bevestigingsmail wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Je kunt spamfilter instellingen controleren en zo nodig aanpassen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met ons, wij helpen je graag verder.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je een verkeerde artikel besteld of wens je toch een ander product? Geen probleem, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling annuleren.
Verzending en levering
Wat is de levertijd?
De verzend en levering kosten zijn in de prijs inbegrepen. Wij hanteren levertijden van 1 tot 10 werkdagen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, zie je dit terug in je account en ontvang je een e-mail ter bevestiging.
Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
De bezorger van PostNL, DHL, biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de bezorging dan kunt u bij afhaalpunt van PostNL of bij uw buren het pakketje ophalen.
Heb je een artikel ontvangen wat je niet heb besteld of mis je een artikel? Neem contact met ons op.
Meerdere bestellingen in één pakket
In sommige gevallen sturen we je meerdere bestellingen in één pakket toe. We bundelen je bestellingen om je artikelen op de snelste, meest milieuvriendelijke manier te bezorgen
Retour en Terugbetaling
Hoe stuur ik een artikel retour?
Ongedragen artikelen kunnen binnen 14 dagen op eigen kosten teruggestuurd worden.
Kan ik een artikel ruilen?
U kunt een artikel inruilen voor een andere artikel bij EVA.
Mijn artikel is defect
Laat ons direct weten per mail en beschrijft de oorzaak van defect dan handelen we het samen af.
Terugbetaling
Het kan 10 dagen duren voordat retourzendingen zijn verwerkt. Als je retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
Ik heb een klacht
Indien je een klacht hebt over onze service, dan kun je via onze mailadres contact opnemen. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons verwachten.